2011. november 24., csütörtök

Fránya szájzár

Nem szeretem. Nem bírom elviselni, ha hosszabb ideig van rajtam. Nem tehetek róla, ám Gazdi tegnap nagyon mérges volt miatta. :(
Éppen rohantunk a buszhoz, nála két nehéz szatyor, két táska, plusz Én a póráz másik végén, annak tudatában, hogy ha lekéssük ezt a buszt, akkor a következő egy óra múlva jön és már nagyon hideg volt...huhh...úgyhogy rendesen felkapta a vizet, mikor is kínlódtam csak, nem tudtam menni mellette, mert magammal (a szájzárral) voltam elfoglalva.
Nah, végül is tényleg beigazolódott, egy buszt lekéstünk...ám öröm az ürömben, hogy jött egy másik, egy tanuló járat, ami felvett minket :) Nagyon szépen megköszöntük és gyorsan helyet is foglaltunk.
Ekkor Gazdi már levette rólam azt a csúnyaságot, aztán már egy szavam sem volt. Elégedetten utaztunk a kívánt megállóig :)