2012. augusztus 6., hétfő

Ho Ho Ho horgász :)

Szombaton Gazdiék egész nap készülődtek, mert este vendégeink voltak.

Nagyon kedves és állatbarát kétlábúak jöttek hozzánk, akikkel sokat játszottam és megmutattam nekik miket tudok. :) Nagyon tetszettünk egymásnak, örülök, hogy találkoztam velük. :)

Vasárnap a pihenésé volt főleg, meg Gazdiék még nézték a dobozban lévő ugrálós micsodákat...valami olimpiát...

Délután pedig, mivel Gazdi nagyon szeret horgászni, de még idén nem volt, pedig már saját felszerelése is van, elmentünk egy tóhoz.
Az Omszki-tó volt ez és itt próbáltunk volna szabad helyet keresni, de nagyon sok ember volt a vízben és parton egyaránt (tiltás ellenére is), így tovább álltunk, kilátogattunk a Luppa-tóhoz.

Ez jóval nagyobb kiterjedésű bányató és itt már kevesebben is voltak. Találtunk egy jó kis partot, ahol Gazdiék bedobták a csalit. 




Eleinte ApaGazdi játszott is Velem, ám elég zavaróvá vált pecázás szempontjából, hogy csapom a vizet, így abbahagytuk a játékot és magamat kellett halkan lefoglalni.
 


 Ez először kisebb sikerrel ment, ám Gazdi határozottan tudtomra adta, hogy jó lesz, ha befejezem az ugrálást és csendben maradok. Nos ő ezt vizsga gyakorlásnak is szánta...ám én sem tétlenkedtem...halkan bementem a vízbe egy bottal a számban, majd úszkáltam. :D 
 
Sosem volt még ilyen, hogy ennyire jól lefoglaljam magam egyedül, ám igen hasznos dolog ez, hisz Gazdiék nyugodtan horgászhattak, míg én elvoltam magamnak. :)


A lábam miatt mindenképpen úsznom kellene, legalább hetente kétszer, ám ez nem mindig kivitelezhető sajnos. Emiatt is örült Gazdi, hogy nélkülük sem vagyok vízparton elveszve és feltalálom magam. :)

Utólag kiderült, hogy valószínűleg már későn vonultam félre, hiszen sok halat elijesztettem, így zsákmány nélkül maradtunk. :P

Gazdiék ezt egyáltalán nem bánták, a lényeg, hogy jól éreztük magunkat és mindenki hódolhatott a szenvedélyének. :)