2012. szeptember 4., kedd

DúlFúl !!!!!!

Ma reggel Gazdival lementünk tartós helyben maradást és engedelmest gyakorolni.

A pórázon követés, ültetés és fektetés remekül megy már (póráz nélkül is jó) és míg kettesben voltunk a tartós helyben maradás is megfelelő volt. 5-6 méterre tőlünk más kutyák játszottak, labdáztak, de Engem ez sem zavart. Persze néha néha odakacsintgattam, de miattuk nem hagytam el a helyem és nem zizegtem feltűnően. :)
Emiatt Gazdi nagyon megdicsért és örült, hogy ügyesen megy már legalább kettesben.

Liza és Dina :)
Aztán megérkezett Liza és Dina a Gazdijukkal, Líviával. Nah, innentől megindult a rosszalkodás. Persze egyből kerestem egy jó kis fadarabot, amit vihetek Líviának, de Gazdi nem engedte, hogy eldobja Nekem.

(Nem szokta már engedni, hogy bottal zsaroljak ki játékot)

Gazdi persze mérges lett Rám, így a helyemre parancsolt. Igen ám, de hát barátok jelenlétében aztán meg főleg nem működik a helyben maradás, így néhány parancs után Gazdi úgy döntött, hogy kószáljak egy kicsit, aztán lassan megyünk is, a lényeges gyakorlás meg volt, ne rontsunk rajta.
 

No, de érkezett időközben egy másik kis kutyus is, akinek gazdájánál volt labda, Én meg persze egyből odaszaladtam és dobattam a lasztit. Amikor visszahoztam, a kétlábú persze örült neki, ám ha nem dobta mindjárt a labdát, ugattam érte. Erre Gazdi ám nagyon haragszik, mert ilyet aztán főleg nem szabad csinálnom, így tüstént visszaküldött a helyemre. A másik kutya gazdája nem értette, hogy mégis miért lettem eltiltva a játéktól, mondta, hogy az ő kutyája is szokott ilyet, de aztán Gazdi mondta neki, hogy Nekem viszont semmiképp nem lehet (rajtam volt a hám is). 



No, aztán ők mentek tovább sétálni, majd lassan Mi is búcsúztunk Lizáéktól is és jöttünk haza.

A mai kezdeti örömét nagyon letörte Gazdinak a hisztim, még az sem vigasztalja, hogy szinte kölyök vagyok és sokat kell még komolyodnom. Ám tudja, hogy ezt még korábban ő rontotta el és azzal is tisztában van, hogy talán sok idő lesz "kiszedni" ezt belőlem, de legalább, ha ő kellőképpen figyel Rám, akkor nem csinálom ezt, igazából már ez is pozitív dolog.

Persze ha már foglalkozásokat fogunk tartani gyerekeknek, ott nem áll fenn a hiszti veszélye, hisz irányított foglalkozások és ilyen formában labdás játékok nem lesznek, illetve Gazdi figyelme alatt nem is szokott ilyen előfordulni.