2012. november 23., péntek

Egy hete ilyenkor Debrecenben tanyáztunk. Ismét egy élmény volt mindenki számára, végre a családdal lenni. :)
Gazdi anyukájától kaptam egy csinos kis kosarat, amit majd hurcolhatok foglalkozásokon, illetve kaptam mobil itatót. Mindig gazdagodik a felszerelés készletem egy egy Debiben töltött hétvégén, hisz mindig kapok valamit. :D

Egy igazán hosszú hétvégét töltöttünk a családnál, hétfőn jöttünk haza. Én teljesen kifáradt és magamon kívüli állapotban érkeztem vissza kis hajlékunkba, de ugyan ezzel Gazdiék sem voltak másképp... :P
Kedden pedig Gazdinak kiképző suli volt, azon belül is  a terápiás gyakorlat része, ahová én majd csak februárban fogok menni. Igen ám, de most elhívtak Engem is, mert az egyik "bemutató páros" lemondta a foglalkozást. Hmm hmm...egyik oldalról örültünk ennek Gazdival, ám a másik oldalon ott volt bennünk a félsz, hiszen tényleg fáradt voltam és ilyenkor pár nap mindig kell a regenerálódásra.

No, ettől függetlenül együtt mentünk aznap órát tartani. Hihetetlenül nyugodt és lusta voltam, már már túlzásnak is érezte Gazdi sokszor. :P
Megcsináltunk mindent, amit kellett, csak kicsit nyugdíjas volt a tempó. :D

Azóta pihenek és a holnapi kutyasulis gyakorlatra már fitten érkezek. :)