2013. január 10., csütörtök

Csajos nap! :)

Tegnap a Lurdy házban voltunk, ott találkoztunk Erával és Joyával. :)
 
A műtét óta egyáltalán nem utaztunk BKV-val, ám tegnap ez is megtörtént. Személy szerint Én csak a hévet kedvelem, azon nem kell nyomorogni és elég figyelmesek a kétlábúak általában, de a többi jármű utasairól ez nem mondható el sajnos...még egészségesen  is nehéz igazodni a "heringekhez".
Ám míg autó nincs Gazdinak és Nekem, másképp nem tudjuk megoldani az utazást. 
A hévre még ölébe vitt fel Gazdi, mivel meredek a lépcsője -még egy embernek sem kényelmes felszállni rá-, ám leszállásnál már a hámomat fogva segített le, akárcsak a villamosnál.
 
Találkozás után a Lurdy parkolóban játszottunk egyet Joyával, majd felmentünk az áruház éttermi részébe. Mi négylábú szőkék pihentünk, konkrétan aludtunk egyet, a kétlábú szőkék pedig ebédeltek, beszélgettek. :)
Végül lementünk egy kávézóba, ott is időztünk kicsit, majd indultunk haza.
Na, persze a búcsú játék nem maradhatott ki!! :) Eszeveszett szaladgálás, közös kötél-labda húzás és birkózás!! :)))


A lábam szerencsére nem volt érzékeny, pedig néha Én kerültem Joya alá! :)
 Jó volt újra látni Joyát is és Erát is! :)

Tőlük búcsúzás után, találkoztunk Gazdi legjobb barátnőjével, Zsúúúval, aki hazavitt minket.
Nála volt fogadott kiskutyája, Brill, a törpe pincser. Hát...hogy arányaiban el tudjátok képzelni a helyzetet, az Én orrom akkora, mint Brill egész feje. A teste pedig, mint az én combom kb. De persze nem vagyunk egyformák... :)
Ám némi gondot jelentett az, hogy a kistestű kutyák ugye nem arról híresek, hogy nyugodt a természetük és nem volt ez másként vele sem.
Már az úton is kezdett szekálni néha néha, de itthon folytatta. Nem folyamatosan és nem túl pofátlanul, de azért ha nem lennék terápiás kutya, azt hiszem néha megmutattam volna neki, hogy ki az úr a háznál. :P
Természetesen mindent hagytam neki, mást nem nagyon tehettem...de Gazdi azért figyelt rá, hogy ne érezzem magam kellemetlenül.
Brill folyamatosan a fülembe dugta az orrát és néha nyalogatta. Nem teljesen értettük, hogy miért van odáig a fülemért ennyire, de ezt eléggé túlzásba vitte.
Kutyák enciklopédiájából megtudtuk, hogy eredetileg a pincsereket kártevőirtásra használták...talán ezért is szereti lyukakba dugdosni az orrát. :P Nem tudom, de Nekem nem volt vicces.

Gazdinak tetszett Brill, mert picike, akárhová rakható, akit kedvel, azzal gyengéd, mászott az ölébe...teljesen más, mint nagyobb társai és gyerekkorában még a hülye ugatása is korrigálható lett volna, jah és szeret labdázni :P
Jelenleg minden hangot jelez, idegen emberekre is ugat és persze kutyákra is....ez egy idő után elég idegesítő tud lenni. :)))
Gazdi Zsúúúnak adott nevelési tanácsokat és biztatta, hogy érdemes Brillel sokat foglalkozni, főleg következetesnek és határozottnak lenni, mert ennek a kutyának, arra van szüksége, ráadásul könnyebb lesz az élet együtt, ha Brill is megtanul alkalmazkodni. :)

A tegnapi nap igazán csajosra sikerült és nagyon örülök, hogy végre számunkra kedvelt társaságban voltunk! :)