2013. március 25., hétfő

Ez is eljött!

03. 22-23. Gazdival teljesítettük a habilitációs kutyakiképző tanfolyam vizsgakövetelményeit.
Gazdi segítőkutya kiképző lett. :)

22-én, pénteken volt a kiképzés gyakorlati vizsgája. Reggel Szabina jött értünk Anubisszal (6 hónapos dobermann kölyök) és úgy mentünk együtt a kutyasuliba.
Itt a részvevőknek csoportos képzést kellett tartania kutyás gazdik számára. 8 vizsgázó alanya voltam, reggel 9-től, délután majdnem 13 óráig. Intenzíven, megszabott feladatokat kellett végrehajtanunk Gazdival (mint egy kutyaiskolai kurzus résztvevői), majd gyakorolni a kiadottakat. E rész végére már rendesen elfáradtam, de megérte, hisz remek élmény volt. :)
Végül kényszerpihenőre lettem fogva, mert Nekem még délután is teljesítenem kellett  a terápiás gyakorlati vizsgán.
Itt 6 személy dolgozott Velem felváltva, 4-4 db feladattípust bemutatva gyerekekkel. 
Amikor saját csoportunkban vagyunk Gazdival és foglalkozást tartunk, azok általában egy órásak, egy héten egyszer. Ez a vizsgán kb. 10-15 percet vett igénybe egy fővel. Összesen volt 1 óra hossza mindenkivel, ám a délelőtti munka után és hogy nem csak Gazdival dolgoztam, szellemileg volt megterhelő inkább, dee ugyanakkor szép emlék Gazdinak is és Nekem is.
 A vizsgázókkal remekül együttműködtünk, hisz mindegyikőjük szuperül állt a felvezető szerepben. :)

Szombaton már "csak" elméleti vizsga volt egész nap, ide nem kellett mennem, így minden fáradalmamat kipihenhettem aznap. :) Gazdi már a jól megérdemelt bizonyítvánnyal állított haza, amit este közös vacsorával ünnepeltünk. :)

A tanfolyam alatt sokat tanultunk mindketten, amiért hálás köszönet Dr. Gácsi Mártának és Pechan Eszternek! :)

Anubisz Gazdi ölében, Én pedig a lábánál szunyókálok :)














A terápiás vizsgák után :)