2011. január 26., szerda

Ééééés sétáltunk az utcááán!!!

Tegnap és ma újra havazott. Ennek örömére, Gazdi úgy gondolta, hogy véééégre lemerészkedhetünk a szabadba. Először nehéz volt rávenni engem, hogy hagyjam el a biztonságot jelentő lakást, de végül csak beadtam a derekam...a liftbe sem szívesen szálltam be, de muszáj volt, reméltem, hogy ezután csak jobb lehet...ez a rengeteg új szag mindenfelé kicsit megijesztett, de mondanom sem kell, mikor a lábam alatt már havat éreztem, nagyon jó érzés fogott el...ugráltam és jókat szaglásztam a mások számára még érintetlen hóban. Találkoztunk egy jó nagy Golden Retriever kutyussal is, de csak köszöntünk egymásnak és tovább álltunk mindketten. 
Ez az első séta nem volt túl hosszú, de Gazdi megígérte, hogy most már többször lesz ilyen esti sétánk. Ha megkapom a 3. oltásomat is, akkor pedig rendszeresen mehetünk nagyokat szaladgálni a szabadba.