2011. június 18., szombat

Természet szépségei a házunk előtt

Tegnap előtti délutánunk szuper volt.
Első ízben megmártóztam a hűs patakban...- már ennek is örültem, mert rekkenő hőség volt és szükségét láttam strandolásnak- ahonnan egy kafa, műanyag boros flakont ki is hoztam Gazdi nem nagy örömére :)


Második élményünk az volt, mikor kiszagoltam egy fekete rigó fiókát. Erre aztán tényleg nem számítottam. :D Óriási lázban égtem mikor kapálózott a lábaim között és azt sem tudtam mit kezdjek vele, csak ugráltam felette és már éppen megakartam nyalogatni, szimatolni és talán zavaromban még képes lettem volna a számba is venni, mikor Gazdi rám parancsolt, hogy azonnal engedjem el !!! Láttam rajta, kicsit megrémült a látványtól, de még miután elengedtem meg is dicsért, hogy egyrészt ügyes voltam, hogy engedelmeskedtem és azért is, hogy megtaláltam. :)
Gazdi kikötött egy fához, míg megfogta és biztonságba helyezte a kis fiókát. Természetesen a rigómama látta, hogy hová került a csemetéje, így biztosan jó helyre került. Azért is volt fontos a biztonságos menedék, mert  épp fűnyírás volt, a kicsit pedig megsajnáltuk.



Próbáltunk volna még aznap lepkéket is fotózni, mert van belőlük jócskán a környéken, de persze azok is izgató hatással vannak rám, így Gazdinak nehéz dolga volt :D Egyet sikerült lencsevégre kapnunk, nem túl közeli és látványos fotó, de azért a mintáit jól látni :)


Reméljük, hogy a kis rigó szépen felcseperedik és ki tudja, még találkozhatunk is vele újra :)