2012. március 17., szombat

Hosszú hétvégénk

Tegnap előtt Gazdival Debrecenbe utaztunk a szüleihez. A szokásos 2,5 órás vonat út után meg is érkeztünk. Végre lekerülhetett rólam a szájzár, amit most legelső alkalommal kértek tőlünk utazáskor.
Utazás
Nagyon szép idő volt ránk, ennek viszont kifejezetten örültünk. Mindkettőnk kedve egész jó volt és vártuk, hogy végre lássuk a fél családot :)
fránya fekete bigyó
 Ők, mint mindig nagyon vártak engem, elhalmoztak minden jóval, amit kézharapdálással, nyalogatással és ujjongással viszonoztam. :))
Este hazajött a család másik fele is a horgászásból. Egyből fincsi szagmintákat vettem róluk, ezzel egy időben pedig üdvözöltem őket is. Hoztak haza két vízben lévő valamicsodát is, Gazdi szerint ezek halak...

Mondták, hogy nézzem meg őket és fogjak is egyet a lavórból. Természetesen Mátyás is részt vett a műveletben, ő csak piszkálta őket a mancsával, ám Én rögvest közéjük nyomtam az orrom, bugyborékoltam a víz alatt, aztán egy halat el is kaptam.

Igen ám, de azt senki nem mondta, hogy ezek ficánkolnak és csúszósak, így a hirtelen meglepődöttségtől elengedtem és inkább továbbálltam, a kétlábúakkal foglalkoztam. :))