2012. március 29., csütörtök

Terápiás teszt :)

Végre! :)
Komoly, a terápiás tanfolyamhoz szükséges alkalmassági teszten vettünk ma részt Gazdival, Kapaló Éva vezénylésében. Vártuk már mind ketten ezt a napot. :)
Engedelmes feladatokat kellett végeznem Gazdival, valamint nélküle is, csak Évával. Ezen kívül élelemmegtagadás, dominancia teszt és személyiségem, jellemem vizsgálata volt a fő irányvonal.
Mindenben jól teljesítettem, kivéve: "csak" megfelelt- et kaptam a pórázon sétára (itt valószínű a magasabb fű zavart kissé, mert egyébként ügyes vagyok), a fájdalomküszöbre (oldalamba csípés), a gyerekekkel való játékra (csöppet csipkedtem, Gergővel való játszásaimkor ezt engedte Gazdi), illetve a kiborítós feladatra (ott ugattam, félelemből, mint Évától megtudtuk, na de akkor is). 
Ezek voltak, amik nem úgy mentek, ahogy szerette volna Gazdi, ám rettentő büszke volt Rám és élveztük a bemutatót.
Ezeken a gyakorlatokon még dolgozni kell elég sokat, de lehetőséget kaptam rá, hogy terápiás kutya lehessek és Gazdival készek vagyunk megdolgozni érte. :)