2012. április 21., szombat

Macskás élmény

Macskával testközelből még csak lakásban találkoztam, a szabadban még sosem.
Na, de valamelyik este Gazdival éppen sétálni indultunk. 
Ahogy kiléptünk a lépcsőházból úgy szaladtam a fűre, mint aki macskát látott. :D Valóban így is volt, tényleg ott feküdt a téren egy nyávogós szőrmók. Másodpercek töredéke alatt ő is észrevett engem és heves hajszába kezdtünk.
Ő előttem, Én utána szélsebesen. Nem nagy távot tettünk meg, ugyanis a cica számomra váratlan módon felszaladt egy fára. Ott ücsörgött egy darabig, mire mondta Gazdi, hogy inkább menjünk egy kört, had jöjjön le és menjen a dolgára szegény.
Szegééény??!! Kérdem Én. Jó kis játszótársam lehetett volna, ha ő nem veszi komolyan ezt a kis kergetőzést. 
Ám hallottam már róla, hogy ezek a kényes négylábúak a szabadban elég bizalmatlanok Velünk, kutyákkal szemben, így gondolom ő sem volt kivétel, ezért is szaladhatott el.
Még az is lehet, hogy ha nem kell bevennem egy kanyart rohanás közben, utol is értem volna. :P

No, mindegy, hátha majd egyszer ez is összejön! :)