2012. június 3., vasárnap

Gyakorlás gyerekekkel

Gazdiékkal mai szép időre való tekintettel elsétáltunk a városba fagyizni. Verőfényes napsütés és sok sok kétlábú fogadott minket a Dobó téren.
Leültünk egy padra madárcsicsergést és étteremből hallatszó zenét hallgatni, no meg galambokat, verebeket nézegetni, hisz a téren van belőlük mindig elég.
Nemsoká pár apróságnak szemet szúrt, hogy Én is ott vagyok és felnőttek engedélyével odajöttek hozzánk. 

Először egy 5-6 éves kislányka jött és megsimogatott. Gazdi látta, hogy a kislánynak nagyon tetszek és gondolta megmutatjuk neki miket is tudok. :) Ennek az lett a vége, hogy már a gyerkőc adott nekem parancsokat, melyeket készségesen, jutalomfalat ellenében meg is csináltam. Gazdi szépen megmutatta neki, hogyan is tud Tőlem feladatokat kérni és hogyan jutalmazzon. Pacsi, hempergés, fekvés, ugatás volt a legkedveltebb. A kislány nagyon ügyes volt, Én pedig türelmes. Nem kapkodtam, nem hisztiztem. :)
Mikor fájó szívvel búcsút vettek Tőlünk, hamarosan újabb gyerkőc érkezett.

Nemrég múlt két éves, még csak tőmondatokban tudta mondani mit is szeretne, ő is simogatással kezdte.
Néha meg- megnyalogattam, ami annyira nem volt gond neki, mert anyukája és Gazdi elmondták, hogy ez azért van, mert szeretem őt. :) Így el is múlt minden kételye és simogatott tovább, illetve tőle is kaptam jutalomfalatot. Neki nem mutatványoztunk, csak éppen pacsit adtam, viszont a hátamra fordultam és hagytam hogy jól megcsiklandozzon. Erre a pár mozdulatra néha elég hevesen reagáltam, persze csak játékból, de Gazdi elég jól állta a sarat és kontrollálta mozdulataimat, a kicsi pedig élvezte, hogy játszhat Velem.

Jó ideig elvoltunk, mire el tudtak szakadni tőlünk. :) 
Jött még 1-2 csöppike, aki csak megsimogatott, majd mentek is tovább, ám már nem is bántam, hogy nem időztek velünk, hisz olyan meleg volt, hogy hamar elfáradtam.

Gazdiék örültek ennek a délutánnak, hisz igazából gyerekekkel csak egyesületi rendezvényen tudok kontaktusban kerülni, de az nem sok alkalom sajnos. Most volt lehetőség némi vizsgához szükséges tapasztalatra is szert tenni, ez nagyon hasznos volt. :)