2012. október 16., kedd

Majdnem 2 hónap után végre ismét Debrecenben voltunk hétvégén a szülőknél, nagyszülőknél. :)

Volt nagy boldogság és megint elláttak Engem mindenféle földi jóval és sokat játszottunk. :)
Már nagyon hiányoztak Nekem és nekik is Én.
Gergővel is sokat hülyéskedtem és még hullahoppoztam is. :D

Sajnos egy üröm is szorult az örömbe, mégpedig, egyik alkalommal a lakásban labdáztam, elég kicsike helyen és egy rossz mozdulatnak (nem) köszönhetően, meghúzódott a bal mellső lábam. :((
Eléggé fáj, mert rá állni nem tudok, csak 1-1 pillanatra, sántikálva haladok.

Gazdi figyel rá, hogy ne nagyon járkáljak, ne terheljem a bibis lábam, nehogy megerőltessem és hogy pihenjek sokat. Ez igazából bármikor előfordul és idővel helyrejön, ám szinte a legrosszabbkor történt, hiszen 3 hét van a záróvizsgáig és akadályozva van a felkészülés.
Erre a hétre kettő gyakorlás volt tervezve, ám így nem biztos, hogy összejön. Egy biztos, a pénteki, addigra már csak csak jobban leszek, de egy alkalom a hétre nem elég.


No, hát majd meglátjuk és kihozzuk a helyzetből így is a legjobbat! :)
Szó, mi szó, a hétvége remek volt! :)))